Virtualus asistentas

Tai paslauga naudinga mažoms ir vidutinėms įmonėms norinčioms sutaupyti biuro ir personalo išlaikymo išlaidas. Virtualus asistentas suteiks profesionalaus sekretoriaus paslaugas ir leis jūsų įmonei palaikyti ryšį su savo klilentais visą parą, 365 dienas per metus nepatiriant papildomų išlaidų biuro nuomai, darbo organizavimui bei personalo priežiūrai. Tai puikus būdas valdyti verslą, efektyviai apdorojant visas gaunamas klientų užklausas: skambučiais, el. paštu, socialiniais tinklais, SMS pranešimais.

Atliekame:
•  Klientų užklausų aptarnavimą elektroniniu paštu;
•  Valdome Messenger ir kitų soc. tinklų susirašinėjimo platformas;
•  Valdome Facebook ir kitų soc. tinklų komentarų sekcijas;
•  Klientų užsakymų priėmimą elektroniniais kanalais;
•  Techninių gedimų registraciją;
•  Įmonių dokumentacijos tvarkymą.

Susidomėjote?

Registruokitės nemokamai konsultacijai ir pasiūlysime geriausią sprendimą jūsų verslui.

Registruotis konsultacijai





    Detalesnė informacija apie tai, kaip Increla tvarko jūsų asmens duomenis yra pateikiama čia.

    Privalumai

    Daugiakanalė sistema

    Per vieningą sistemą atliekamas užklausų paskirstymas užtikrina, jog į jas bus atsakyta tinkamai ir laiku, nesvarbu, kokiu kanalu jos gaunamos: telefonu, el. paštu, chat, socialiniais tinklais.

    Greitis su „Live chat“

    „Live chat“ ir kitose komunikacijos kanaluose gaunamų užklausų apdorojimas „čia ir dabar“.

    24/7 aptarnavimas

    Kontaktų centras dirba visą parą, todėl paslaugų gavėjams gali užtikrinti, kad į jų klientų skambučius bus atsiliepta bet kuriuo metu, tada, kada to reikia labiausiai.

    Kokybės kontrolė

    Įdiegti įrankiai, supervisor‘iaus, pokalbių įrašų ir  konsultantų kokybės vertinimo sistemos užtikrina klientų aptarnavimo veiklos stebėseną dėl situacijos atitikimo nustatytam aptarnavimo  kokybės lygiui.

    Grįžtamasis ryšys

    Statistinių duomenų apdorojimo sistema užtikrina valdomų projektų stebėseną, generuoja realaus ir istorinio laiko ataskaitas apie kokybinius ir kiekybinius rodiklius, kurios užtikrina nuolatinį grįžtamąjį ryšį apie nustatytus veiklos rodiklius.

    Mokėjimas tik už faktą

    Kontaktų centro darbas apmokestinamas tik už atlikto darbo faktą ir rezultatą, tai leidžia paslaugų gavėjams sumažinti jų biuro ir darbuotojų išlaidas.