Sprendimai verslui
Ilgametė darbo patirtis skambučių aptarnavimo rinkoje leidžia mums lengvai parinkti jūsų verslui tinkamiausius sprendimus. Pristatysime ir atstovausime jūsų siūlomus produktus ar paslaugas atskleisdami jų konkurencinius pranašumus.
El. komercija
Kaip tapti geriausia internetine parduotuve? Nepakanka pasiūlyti geriausią produktą ar kainą - tam būtina savo klientui pasiūlyti ir geriausią aptarnavimą. Increla kontaktų centras garantuoja aukštą klientų pasitenkinimo lygmenį bei lojalumą.
Logistika
Logistikos bei transporto įmonių sėkmė tiesiogiai priklauso nuo pastovaus kontakto su užsakovais. Pervežimo procesų valdymas taps efektyvesnis turint profesionalią vidinės komunikacijos priemonę.
Medicinos įstaigos
Tiesioginis bendravimas telefonu yra neatsiejama bet kurios medicinos įstaigos darbo dalis. Perdavus šias funkcijas kontaktų centrui sumažės jūsų administracinė našta, o pacientų registracijos procesas taps efektyvesnis ir kokybiškesnis.
Bankininkystė
Kiekvienos finansų bendrovės sėkmė prasideda nuo efektyvaus vidinių resursų paskirstymo. Dėl šios priežasties būtų prasminga klientų konsultavimą telefonu perleisti kontaktų centrui, o banko darbuotojams leisti dirbti tik tuos darbus, kuriems būtinos specifinės žinios.
Draudimas
Kontaktų centras draudimo organizacijoms siūlo daugybę užsakomųjų paslaugų, kurios ne tik padės taupyti žmogiškuosius ir kitus išteklius, bet kartu padidins klientų aptarnavimo kokybę ir efektyvumą.
Turizmas
Visos stambios turizmo bendrovės naudojasi kontaktų centrų paslaugomis, kad bet kuriuo metu prireikus galėtų palaikyti tiesioginį ryšį su savo klientais.