Skambučių centras 24/7
Skambučių centras, visą parą teikiantis profesionalius ir kokybiškus klientų aptarnavimo darbus, gali padėti jums sutaupyti daug laiko resursų, skiriamų darbuotojų samdymo išlaidoms.
Atliekame:
• Klientų užklausų aptarnavimą.
• Klientų užsakymų priėmimą.
• Techninių gedimų registraciją.
Susidomėjote?
Registruokitės nemokamai konsultacijai ir pasiūlysime geriausią sprendimą jūsų verslui.
Privalumai
Daugiakanalė sistema
Per vieningą sistemą atliekamas užklausų paskirstymas užtikrina, jog į jas bus atsakyta tinkamai ir laiku, nesvarbu, kokiu kanalu jos gaunamos: telefonu, el. paštu, chat, socialiniais tinklais.
Greitas atsiliepimas
Skambučius aptarnauja kelios dešimtys profesionalių specialistų, todėl itin greitas atsiliepimo greitis padeda užtikrinti gerus jūsų ir klientų santykius bei suteikia konkurencinį pranašumą.
24/7 aptarnavimas
Kontaktų centras dirba visą parą, todėl paslaugų gavėjams gali užtikrinti, kad į jų klientų skambučius bus atsiliepta bet kuriuo metu, tada, kada to reikia labiausiai.
Kokybės kontrolė
Įdiegti įrankiai, supervisor’iaus, pokalbių įrašų ir konsultantų kokybės vertinimo sistemos padeda užtikrinti klientų aptarnavimo kokybę.
Grįžtamasis ryšys
Statinių duomenų apdorojimo sistema užtikrina valdomų projektų stebėseną, generuoja realaus ir istorinio laiko ataskaitas apie kokybinius ir kiekybinius rodiklius.
Mokėjimas tik už faktą
Kontaktų centro darbas apmokestinamas tik už atlikto darbo faktą ir rezultatą, tai leidžia paslaugų gavėjams sumažinti jų biuro ir darbuotojų išlaidas.