Skambučių centras 24/7

Skambučių centras, visą parą teikiantis profesionalius ir kokybiškus klientų aptarnavimo darbus, gali padėti jums sutaupyti daug laiko resursų, skiriamų darbuotojų samdymo išlaidoms.

Atliekame:
•  Klientų užklausų aptarnavimą.
•  Klientų užsakymų priėmimą.
•  Techninių gedimų registraciją.

Susidomėjote?

Registruokitės nemokamai konsultacijai ir pasiūlysime geriausią sprendimą jūsų verslui.

Registruotis konsultacijai





    Detalesnė informacija apie tai, kaip Increla tvarko jūsų asmens duomenis yra pateikiama čia.

    Privalumai

    Daugiakanalė sistema

    Per vieningą sistemą atliekamas užklausų paskirstymas užtikrina, jog į jas bus atsakyta tinkamai ir laiku, nesvarbu, kokiu kanalu jos gaunamos: telefonu, el. paštu, chat, socialiniais tinklais.

    Greitas atsiliepimas

    Skambučius aptarnauja kelios dešimtys profesionalių specialistų, todėl itin greitas atsiliepimo greitis padeda užtikrinti gerus jūsų ir klientų santykius bei suteikia konkurencinį pranašumą.

    24/7 aptarnavimas

    Kontaktų centras dirba visą parą, todėl paslaugų gavėjams gali užtikrinti, kad į jų klientų skambučius bus atsiliepta bet kuriuo metu, tada, kada to reikia labiausiai.

    Kokybės kontrolė

    Įdiegti įrankiai, supervisor’iaus, pokalbių įrašų ir konsultantų kokybės vertinimo sistemos padeda užtikrinti klientų aptarnavimo kokybę.

    Grįžtamasis ryšys

    Statinių duomenų apdorojimo sistema užtikrina valdomų projektų stebėseną, generuoja realaus ir istorinio laiko ataskaitas apie kokybinius ir kiekybinius rodiklius.

    Mokėjimas tik už faktą

    Kontaktų centro darbas apmokestinamas tik už atlikto darbo faktą ir rezultatą, tai leidžia paslaugų gavėjams sumažinti jų biuro ir darbuotojų išlaidas.