Paslaugos
Increla – aukščiausius kokybės standartus atitinkančių skambučių, elektroninių laiškų, chat ir kitų įvairiais komunikacijos kanalais gaunamų užklausų aptarnavimo paslaugas teikiantis kontaktų centras.
Skambučių centras
Paslaugos, ypatingai aktualios verslams, turintiems potencialių klientų srautą, kurį įprastomis ryšio priemonėmis apdoroti tampa itin sudėtinga. Tai įmonės, taip pat aptarnaujančios milžiniškus esamų klientų srautus bei susiduriančios su dideliais užklausų kiekiais: ryšio operatoriai, bankai, draudimo kompanijos, logistikos įmonės, stambios prekybos įmonės, avarinės tarnybos, komunalinių paslaugų tiekėjai ir t. t.
Telemarketingas
Telefoninės rinkodaros paslauga arba telemarketingo paslauga suteikia galimybę lanksčiai samdyti darbuotojus ilgalaikiams ir trumpalaikiams projektams, kurie kontaktuoja su potencialiais užsakovo klientais ir atlieka pardavimą telefonu. Pardavimas telefonu – mūsų specializacija.
SMS paslaugos
Tekstinių pranešimų paslauga, leidžianti per itin trumpą laiką informuoti klientus apie išrašytas sąskaitas ir jų apmokėjimo terminus, naujus pasiūlymus ir akcijas, organizuojamus renginius, avarines situacijas ar įsiskolinimus.
Automatinis skambintuvas
IVR yra iš anksto įrašytų pranešimų paslauga, aktyviai naudojama įvairiose verslo srityse - ne tik komunikacijos su klientais, tiekėjais ir partneriais įgyvendinimui, bet ir efektyviai vidinei komunikacijai tarp įmonės padalinių ir darbuotojų.
Virtualus asistentas
Tai profesionalaus sekretoriaus paslaugos be personalo išlaidų, padedančios apdoroti elektronines užklausas ir socialinių tinklų žinutes bei sutvarkyti įmonės dokumentaciją.
Daugiau nei 30-ių metų patirtis skambučių aptarnavimo paslaugų rinkoje leidžia mums tinkamai pristatyti užsakovų produktus ir atskleisti jų konkurencinius pranašumus.
Susidomėjote?
Registruokitės nemokamai konsultacijai ir pasiūlysime geriausią sprendimą jūsų verslui.
Patirtis
Daugiau nei 27 metų patirtis skambučių aptarnavimo paslaugų rinkoje leidžia mums tinkamai pristatyti užsakovų produktus ir atskleisti jų konkurencinius pranašumus.
Kompetencija
Mes esame profesionalai, gebantys laisvai bendrauti lietuvių, rusų ir anglų kalbomis. Nuolat tobuliname savo kompetenciją, geriname darbo našumą bei siekiame vis aukštesnių kokybinių rodiklių.
Pažangiausia įranga
Naudojame pažangiausia šių laikų programinę įrangą – GENESYS. Ji leidžia aptarnauti klientus įvairiais media kanalais, o moderni priežiūros valdymo sistema padeda užtikrinti vykdomų projektų monitoringą bei efektyviai vertinti kokybinius ir kiekybinius rodiklius.
Aukščiausi standartai
Įmonės valdymas remiasi ISO 9001 standarto principais. 2014 m. Increla kokybės vadybos sistema, apimanti Kontaktų Centro ir telemarketingo paslaugų teikimą, įvertinta ISO 9001 standarto sertifikatu.