Medicinos įstaigos

Tiesioginis bendravimas telefonu yra neatsiejama bet kurios medicinos įstaigos darbo dalis. Ar tai būtų ligoninė, maža šeimos klinika, sanatorija ar vaistinė – kokybiškas tiesioginis kontaktas su klientu yra būtinas.

Kiekvieną dieną šimtai skambučių dėl darbo laiko, registracijų ar teikiamų paslaugų – Increla kontaktų centras pasirūpins, kad į kiekvieną klausimą būtų atsakyta, o sutaupytą laiką gydymo įstaigų specialistai galėtų skirti savo pagrindiniam darbui.

Susidomėjote?

Registruokitės nemokamai konsultacijai ir pasiūlysime geriausią sprendimą jūsų verslui.

Registruotis konsultacijai





    Detalesnė informacija apie tai, kaip Increla tvarko jūsų asmens duomenis yra pateikiama čia.

    Teikiamos paslaugos

    Kodėl medicinos įstaigos turėtų rinktis Increla kontaktų centro paslaugas:
    •  Ženkliai sumažėja pacientų registracijos laikas. Sutaupytą laiką įmonės profesionalai gali skirti savo tiesioginėms funkcijoms, kas gerina teikiamų paslaugų kokybę.
    •  Daugiau jokių praleistų skambučių! Kontaktų centras užtikrina, kad į kiekvieną skambutį būtų atsiliepta iš pirmo karto.
    •  Galimybė registruotis 7 dienas per savaitę, 24 valandas per parą, todėl registruojantis daugiau nereikės derintis prie įstaigos darbo laiko.
    •  Daugiau registracijų telefonu – mažesnės eilės pačioje gydymo įstaigoje.
    •  Visuomet paslaugus ir malonus aptarnavimas.
    •  Patenkinti klientai ir teigiami atsiliepimai – tai daugiau rekomendacijų ir daugiau naujų klientų.
    •  Sumažėjusi administracinė našta ir kokybiškesnis registracijos procesas.