Draudimas

Jūs žinote, koks be išimties svarbus kiekvienas klientas ir kaip būtina, tačiau nelengva šioje itin konkurencingoje aplinkoje ne tik surasti naujus, bet ir išlaikyti jau esamus klientus.

Kontaktų centro paslaugos draudimo bendrovei gali užtikrinti ženklų konkrencinį pranašumą ir taupyti darbuotojų laiką bei kitus įmonės resursus tuo pačiu neprarandant teikiamų paslaugų kokybės. Increla siūlo platų įeinančių ir išeinančių skambučių aptarnavimo paslaugų spektrą, kuris atitiks net pačių reikliausių draudimo bendrovių klientų lūkesčius.

Susidomėjote?

Registruokitės nemokamai konsultacijai ir pasiūlysime geriausią sprendimą jūsų verslui.

Registruotis konsultacijai





    Detalesnė informacija apie tai, kaip Increla tvarko jūsų asmens duomenis yra pateikiama čia.

    Teikiamos paslaugos

    Pasirinkę Increla kontaktų centrą savo draudimo įmonės reikmėms:
    •  Įgysite konkurencinį pranašumą užtikrindami nuolatinę aukštą paslaugų kokybę.
    •  Gausite tiesioginių pardavimų priemonę, kas padidins naujų sutarčių skaičių.
    •  Taupysite laiką bei lėšas, kurias bus galima perskirstyti įmonės plėtrai.
    •  Užtikrinsite visuomet malonų bei profesionalų bendravimą su savo įmonės klientais.
    •  Būsite užtikrinti, kad jūsų klientais bus pasirūpinta visomis dienomis, bet kuriuo paros metu – Increla kontaktų centras dirba 24/7.