Bankininkystė

Kiekvienos finansų bendrovės sėkmė, įskaitant ir bankus, prasideda nuo vidinių procesų optimizavimo ir teisingo savo resursų paskirstymo. Vienas svarbiausių resursų finansų sektoriuje yra laikas. Todėl prasminga būtų laiką, kuris skiriamas konsultacijomis telefonu, skirti tiems darbams, kuriems tikrai būtinos specifinės banko darbuotojų žinios.

Klientų konsultacijas telefonu galima perleisti kontaktų centrui. Pasirinkę Increla teikiamas paslaugas būsite užtikrinti, kad į kiekvieną skambutį bus atsiliepta, o kiekvienas kliento klausimas bus atsakytas profesionaliai ir operatyviai.

Susidomėjote?

Registruokitės nemokamai konsultacijai ir pasiūlysime geriausią sprendimą jūsų verslui.

Registruotis konsultacijai





    Detalesnė informacija apie tai, kaip Increla tvarko jūsų asmens duomenis yra pateikiama čia.

    Teikiamos paslaugos

    Increla kontaktų centras jūsų finansų įmonei užtikrins:
    •  Konsultacijoms telefonu suptaupytą laiką jūsų darbuotojai galės skirti aukštos kvalifikacijos bei specifinių žinių reikalaujančioms sudėtingoms užduotims.
    •  Kontaktų centre dirba tikri profesionalai, o kokybės kontrolė yra vykdoma nuolat, todėl galite būti ramūs dėl atsiliepimų bei įmonės reputacijos.
    •  Visuomet malonų ir profesionalų bendravimą.
    •  Kad bus pasirūpinta kiekvienu skambučiu. Kontaktų centras dirba 24 valandas per parą, septynias dienas per savaitę.