Automatinis skambintuvas (IVR)

Skambučių centras siūlo neeikvoti laiko ir finansinių išteklių skambučiams apdoroti bei užsisakyti IVR paslaugą. Tai iš anksto įrašytų pranešimų paslauga, aktyviai naudojama įvairiose verslo srityse ne tik bendravimui su klientais, tiekėjais ir partneriais palaikyti, bet ir vidinei komunikacijai tarp įmonės padalinių ir darbuotojų.

Atliekame 
•  Klientų pasitenkinimo apklausas;
•  Informavimą apie įsiskolinimus, akcijas;
•  Priminimus apie vizitus į konsultacijas pas specialistus;
•  Skambučių paskirtymo algoritmų sukūrimą įmonėms pagal temas;
•  Skambučių nukreipimo funkciją įmonių padaliniams, darbuotojams;
•  Balsinio pranešimo palikimo funkciją.

Susidomėjote?

Registruokitės nemokamai konsultacijai ir pasiūlysime geriausią sprendimą jūsų verslui.

Registruotis konsultacijai





    Detalesnė informacija apie tai, kaip Increla tvarko jūsų asmens duomenis yra pateikiama čia.

    Privalumai

    24/7 aptarnavimas

    IVR sistema dirba nepertraukiamu režimu, gali priimti, apdoroti ir nukreipti skambučius 24/7.

    Klientų pasitenkinimo tyrimai

    Autoskambintuvo paslauga pritaikoma klientų pasitenkinimo tyrimuose išvengiant žmoogiškųjų resursų išlaidų. Sistema, susisiekusi su klientu, pateikia klausimą ir galimus atsakymų būdus klavišų pagalba.

    Skambučių nukreipimas

    IVR padeda klientams susisiekti su tinkamu skyriumi ir specialistu. Norėdami gauti reikiamą informaciją, jie tiesiog turi paspausti mygtuką.

    Kaštų taupymas

    Automatinio skambintuvo pagalba galima sutaupyti daug savo darbuotojų laiko, patirti mažesnius kaštus nei bandant pasiekti vartotoją ar klientą įprastomis ryšio priemonėmis.

    Avarinių situacijų valdymas

    Plačiai naudojama versluose, kuriems būdingos avarinės situacijos. Atitinkamiems asmenims sistema gali pateikti reikiamą informaciją ir priemonių, kurias reikia atlikti, sąrašą.

    Grįžtamasis ryšys

    Detalių ataskaitų generavimas apie pristatymo būsenas realiuoju ir istoriniu laiku.