Apie mus
Kompanija
Increla savo kompetenciją grindžia daugiau nei 30 metų darbo patirtimi. Įmonės sėkmę ir ilgametį gyvavimą nulėmė didžiulis noras augti ir tobulėti bei tikėjimas, kad tik prisitaikant prie nuolat rinkoje vykstančių pokyčių, modernėjant, diegiant inovacijas veikloje, įmanoma išlikti tarp rinkos lyderių.
Dirbdama Increla vadovaujasi pačiais moderniausiais darbo metodais, drąsiai investuoja į darbuotojų mokymus ir laisvalaikį bei pažangiausias programinės įrangos technologijas.
Increla kontaktų centre naudojama profesionali programinė įranga leidžia aptarnauti klientus įvairiais kanalais, naudojant vieną bendrą užklausų (skambučių, el. pašto, SMS, chat) maršrutizavimo mechanizmą. Efektyviai skirstomi žmogiškieji resursai ir darbo procesų optimizavimas numatanat skambučių pasiskirstymo algoritmus užtikrina aukščiausius kokybinius ir kiekybinius rodiklius.
>30
Metų patirtis
100K+
Srautai per mėnesį
95%
Efektyvumas
SLA
80%/20 sek.
Susidomėjote?
Registruokitės nemokamai konsultacijai ir pasiūlysime geriausią sprendimą jūsų verslui.
Mūsų misija
Teikti kvalifikuotas, aukščiausius kokybės standartus atitinkančias kontaktų centro ir/arba ryšių su klientais valdymo paslaugas verslo ir valstybinėms organizacijoms.
Mūsų vizija
Būti kokybiškiausia ir novatoriškiausia ryšių su klientais valdymo paslaugas teikiančia kompanija.
Vertybės – mūsų veiklos ašis
Jos apibrėžia mūsų santykius su klientais, akcininkais, darbuotojais, verslo partneriais, visuomene.
Profesionalumas
Nuolatinis tobulėjimas ir meistriškumas atliekant kiekvieną užduotį yra kasdienio darbo dalis, nes nuo mūsų profesionalumo ir žinių priklauso veiklos rezultatai.
Atsakomybė
Gilinamės į kiekvieno kliento poreikius, kaip į savo, siekdami suteikti tikrąją vertę bei viršyti lūkesčius.
Bendradarbiavimas
Siekiame geriausių rezultatų glaudžiai bendradarbiaudami tarpusavyje, su klientais ir partneriais.